Tiden den går......

och jag har varit otroligt dålig på att uppdatera.
Känner inte för att skriva en massa strunt bara för att jag ska uppdatera, så det får bli som det blir.
Min blogg och jag som bestämmer haha.

Idag har vi så kallt, -20.8 grader....!!!!
Dessutom är jag dunder förkyld så det är inte så kul att gå ut med Soya.

Måste ju visa vad jag fick av  Mannen i julklapp

Denna tjusiga Dkny klocka och en OnePiece, så nöjd.

Har ju fyllt år oxå

så då stog dom här vackra rosorna på bordet när jag kom hem från jobbet

Fick ju paket som lilla Soya snappade åt sig och sprang iväg med,

Detta fina Efva Attling halsband var innehållet ♥

En liten uppdatering så ni ser att jag är vid liv.
Nu ska jag krypa ner i soffan under filten och kolla när Micke och Jonas som sitter
i varsitt rum och spelar black ops och dom ska möta Anton och hans kompis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback