Semester sammanfattning

Började vår semester med en helg hos Stefan & Sarah. Åkte till stora staden på lördagen & gick & käkade på
Jensen's Bøfhus, det var så gott.




Efter den helgen åkte vi mot Ullared, dit vi ankom på tisdag.

Skönt att slappa med lite musik efter en dags shopping.

På campingen stötte vi ihop med Brita & Håkan & det är 10 år sen jag såg dom sist, så det var så himla kul att träffa dom igen.

Campingen på väg därifrån...mot Ystad, där vi tillbringde 1½ vecka.

Vackra Sandhammaren.

På långpromenad



Fina mammsen & min lilla skitunge :-)

Dag Hammarskjöld

En annan långpromenad vid havet

På väg upp på Stenshuvud

Stenshuvud

Efter Ystad åker vi till Karlskrona & Kalmar

Mysigaste fiket i Kalmar

Söderköping blir nästa stop

Våra glassar på smultronstället
Sen landar vi hos Stefan & Sarah igen

Där vi har spelkväll...Sarah vill pussas....det vill inte Jonas

bilden får tala för sig själv

Rita & gissa

Men Sarah :-)

Jag & min stora kärlek..mannen som jag vill dela resten av mitt liv med ♥

Efter en helg i Stockholm åker vi till vår favorit camping i Västerås


Sen drar vi mot Dalarna innan vi åter landar på hemmaplan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback