Svårt med ord ibland

Mys fredag och gotta på bordet framför talang. Jonas har under dagen
pratat om när sista programmet innan finalen är, jag har sagt att jag
inte har någon aning. Motor munnen fortsätter och funderar hur dom kommer
att göra, fast han uppenbarligen kommer ihåg sen förra året, för det talar han
om efter nästa inandning. Jag har jobbat två vaken nätter och känner mig inte
som den mest pedagogiska mamman utan svara att det får vi väl se hur det
går till. Så under programmet så säger dom att näst sista programmet
är på måndag.
-Hörde du, frågar jag Jonas, det är på måndag.
-Eurovision är på måndag säger han
Det blir ingen fortsättningen för nästa tävlande har just
börjat så jag tänker att jag säger det nästa gång han frågar att näst
sista avsnittet är på måndag. Jag fattar inte riktigt det där med eurovision, för det
är ju på lördag??!!
Just innan programmet slutar så säger dom att slut audition är på måndag.
-Ja så heter det ju, säger Jonas, jag som sa eurovision!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback