Kjell på äventyr

Jonas åkte till farmor i måndags utan att ta med sig Kjell, han sa inte ens
hej då. Detta sårade ju lilla Kjell som bestämmer sig för att flytta till min arbetskompis
som precis är och hälsar på med sin hund Tusse.
Detta mmsar Kjell till Jonas

Nu flyttar jag till Tusse för Saga är så dum och du sa inte ens hej då!
"NÄE sorry nån hade ju lagt ner dig i lådan annars hade jag sagt hej då."
Nu är det för sent din svikare

Nu åker jag......snyft
"Kom tillbaka"
Såg du inte att jag redan satt i bilen?
"Vems mobil har du?"
Jag tog din mammas

Efter en stund ringer Jonas mig och undrar var Kjell är.
Jag svarar att han följde med Lena hem.
Hann säger att han har din mobil, hur förklarar du det nu
när det är du som svarar?
Ja det vet jag inte vad han svamlar om, vi sitter med Julia
och hennes kompis på McDonlads och äter glass han är
inte med oss. Men jag ska ringa till Lena och kolla, kl är 22 så
nu är det dags att han kommer hem.
.

Hjälp husse nu vet jag inte var jag är???

Jag ringer upp till Jonas och talar om att L har tappat bort Kjell.
Han är vid stadium säger han fnissandes, han sitter på en pelare.


Var är jag?
"Du är i birsta"
Jag vill hem...jag vet inte vad birsta är.
"Gå hem då"
Men jag hittar inte
"Gå mot city Gross"
Vad är det? jag är ju en innehund.
"Gå genom skogen"
Det vågar jag inte, då äter vargen upp mig.

Fortsättning följer......

Kommentarer
Postat av: Sue

Vrider mig av skratt slår näven i tangentbordet i rena skrat hysterin Roligt att läsa ROLIGT! Känner igen dig nu s Gratta Jullan förresten.

2009-06-17 @ 21:52:08
Postat av: Sue

Grr kom inte mitt inlägg in nu! Jag skrev att jag skrattar till ditt inlägg. Och att du skulle GRATTA Jullan...

Postat av: Helena

Hahahahahahaha

/Hella

2009-06-21 @ 21:11:46
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Anonym

Tycker lite synd om Jonte, Han har nog hemskt dåligt samvete. Kram Lena

2009-06-23 @ 22:48:08
Postat av: Anonym

Gratta Julia Kram från Nyborg

2009-06-23 @ 22:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback