Kjell på äventyr del 3

Ja nu ska ni ju inte tro att Kjell var lugn i så många dar, nej rätt
som det är skickar han iväg följande till Jonas

Jag rymde igår. Har sovit ute i regnet inatt men nu vet jag inte vart jag är?

"Du är vid Eon arena"

Oj då är det ett bit att gå hem va?

"Ja varför for du?"

Saga är inget snäll, försökte få med mig henne oxå




Nu är jag vid nån sjö och tänker bada. Tror du det är för kallt?

"Jag vet inte"


Nu har jag lurat med mig dum Saga. Nu ska jag springa och lämna henne.

"Nej Kjell gör inte det"

Dagen efter


Kjell har lämnat mig ute å jag hittar inte hem. Han sa att vi skulle smita
från mamma å han skulle ge mig godis när vi kom ut men han sprang i
från mig.Nu har jag fått äta från en stor pinne för jag är så hungrig.

Jonas ringde och frågade var Saga var,  Om jag inte saknade henne.
Nej inte så värst mycket, hon kissar ju bara inne.
Men mamma!

Men på måndag när Jonas kom hem så var båda vovvarna hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom här berättelserna är ju bara för roliga :-)

2009-06-28 @ 22:35:13
Postat av: Sue

Det var jag som skrev förra inlägget, jag som trodde jag hade Kjell i mobilen du vet :-)

2009-06-28 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback