Heffaklumpen och Tiger

Lilla kissen växer så det knakar. Har provat att låta Signe och Tiger vara i samma rum,
litade inte riktigt på Saga, det gick bra men Signe blir så uppjagad så det blir lite för
hårda tag. Heffaklumpen har fått stå på andra sidan gallret och tittat på, hon har
gnytt som en galen. Tiger verkar ha fastnat för henne för när han är vid gallret
är det Saga som han försöker få tag i, Signe blir sur för hon ska ju beskydda Saga
så hon skäller och morrar åt han.
Men idag innan jag skulle till jobbet så tänkte jag att jag ändå skulle testa Saga.
Tog in henne till Tiger och dom busade som två tok, Saga flåsade av rena utmattningen.
Tiger klättrade upp på bordet, han är en jäkel på att ta sig fram så liten han är.
Då kastade sig Saga raklång på golvet och vilade. Så fort han kom ner igen då var
hon tvungen att ha stenkoll på honom. Dom var så söta. Fotade dom men det får jag
lägga in senare för nu sitter jag på jobbet och kameran är hemma.

MIn näst sista natt innan semestern.....hoppas verkligen att det blir sol........
Ska försöka komma iväg till Anettes lilla söta stuga med husbilen så att vi
kan sova över en natt. Vi hade så trevligt sist men då var vi ju tvungen att åka hem.
Så det är ett måste innan semestern är över.

Kommentarer
Postat av: - H*

- vi alla hoppas på sol!

Postat av: Ellis

Hoppas det går bra med Tiger och hundarna! =)

2009-07-19 @ 13:22:47
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Darkangel och Mumma

Oj! Nu är det fullt med hundar och katter hos dig. Härligt!

Jag får nog fråga dig om hur man får katter och hundar att samsas. :)

2009-07-21 @ 13:17:43
URL: http://aselli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback