Mitt första LO

Har ju börjat med en LO för flera dagar sen, har fastnat pga
att jag inte hade några bokstäver. Så jag och Hella gjorde en
utflykt till Birsta, började med Panduro och där hittade jag
bokstavs stämplar, blev överlycklig. Efter birsta tog vi en
sväng till
Malin för att köpa lite papper och annat smått
och gott. Väl hemma så kunde jag ju inte hålla mig utan
plockade fram mina LO och mina nya stämplar och satt
igång. Men vilken besvikelse, det blev en ram runt siffran.
Åkte iväg till panduro och fick pengarna tillbaka.

Så blev det....nu ska jag göra Jonas också.

Kommentarer
Postat av: Helena

Så fiiint

/Helena

Postat av: Helena

Jättefin Lo.=)

Så fint med den embossade texten.

Ha en mysig kväll!

Kram

2009-01-14 @ 16:19:52
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Vad fin. Du har ju verkligen kommit igång ser ja Kram Lena

2009-01-22 @ 12:52:07
Postat av: Helena

Så spännande att få se den gör på Jonas!

/Helena

2009-01-24 @ 15:09:11
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback