Nytt utseende

Jag har länge velat göra om min blogg med egen bakgrund, men
har inte riktigt fattat (ska jag erkänna) hur man gör. Pratade med Hella
om detta för ett bra tag sen och hon visste ju hur man kunde göra.
Så idag så tog vi oss tid för det. Jag tog min lilla bärbara och fick sitta
på Kalles plats, där han hade röjt undan för min lilla dator.
Jag berättade hur jag ville att det skulle se ut och gulliga Hella bara
gjorde allt, det enda jag behövde göra var att uppdatera och komma
med nya förslag...så himla lätt det är att få till en fin blogg *S*.
Jag tackar Hella för en trevlig dag med en fin blogg som resultat!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tackar, men det var bara skoj! Denna layout passar dig som person!

/Hella

Postat av: Sarah

Sötis! Jag har lagt till dig som favvis på min blogg nu. (just so you know... ;))

2008-11-22 @ 23:15:40
URL: http://www.zarahzarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback