Söndag med brunkål och namnfundering

Idag har jag skivat och stekt vitkål hela dagen, en sabla jobb med den där
brunkålen, men ingen jul utan brunkål. Har gjort på 2 stora vitkålshuvuden
för Kenneth ville oxå ha och snäll som man är så får han ta resten för här är
det bara jag som äter.
Mellan varven blev det rakning och duschning av mina kinseser, Signe går ju
hur lätt som helst, vi känner ju varann men värre var det med lillan, hon tjöt
i höga skyn, försökte skrämma mig men den gubben gick inte. Första gången
som jag rakar en puff men jag tror det blev helt okej.
För tillfället har Engla blivit Greta, både jag och Julia har suttit och letat namn
på nätet idag men vi hittar inte nåt som passar, Greta känns bäst än så länge.
Ha en fortsatt trevlig tredje advent

Kommentarer
Postat av: Anonym

Greta, den tjocka feta! Efter matte då?

2008-12-14 @ 21:20:09
Postat av: Anonym

Greta, den tjocka feta! Efter matte då?

2008-12-14 @ 21:22:10
Postat av: Anonym

Greta den tjocka feta! Efter matte?

2008-12-15 @ 16:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback