Förkyld

Igår fick jag gå hem från jobbet pga jag åkt på en förkylning.
Känns som att jag har varit snuvig lite väl ofta den senaste tiden,
jag som alltid brukar klara mig. Men nu har jag feber, sprängande
huvudvärk och en näsa som rinner.

Ute snöar det, det har varit snor halt och nu blir det ju livsfarligt
att gå ut när det har snöat för nu ser man ju inte is fläckarna.
Igår när jag gick till bussen fick jag gå på sidan av trottoaren
annars hade jag slagit ihjäl mig.

Nu har vovvarna somnat, efter några timmars race och bus,
jag kanske skulle passa på att gå och sen på en film som jag
hittade igår, lysande utsikter där Justine Waddell har huvudrollen.
Hon spelade i fruar och döttrar som jag tittade på när jag jobbade
natt sist.


Kommentarer
Postat av: Helena

Krya på dig vetja!

/Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback