Pelargoner

Bestämde ju mig i höstas för att testa att övervintra mina pelargoner.
Tog hem alla från stugan, Herr M var ju mindre glad över att jag skulle
forsla alla pelargoner med jord i bilen, han skulle bara veta att dom ska
tillbaka oxå!
Bar ner alla i källaren men det blev för varmt och då kom jag på att
jag har en matkällare som är tom och där fick dom plats. Har fått upp
nästan allihopa och planterat om eftersom. Snabbt som ögat började dom
skjuta nya fina blad och det ser riktigt givande ut.
Jag ska lägga ut foton så fort jag kommer igång med allt.
Jag har ju äntligen fått hjälp med att formatera om min stationära dator, så
nu måste jag ju lägga till allt jag hade, som skrivare och kamera och allt
annat skit som man samlat på sig. När det är gjort ska jag fota mina
pelargoner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback