Aprilväder

Här har vintern kommit tillbaka. Det har snöat en del under
natten så det är vitt på backen....så tråkigt!

Idag ska jag och lilleman på utvecklings samtal kl 15.
Han skulle komma hit efter skolan, han är egentligen hos
pappa den här veckan, men eftersom han ska jobba eftermiddag
så tyckte J att han kunde stanna kvar här för han har två
engelska läxa till imorgon och då kunde hjälpa honom med dom.

Fröken J var på BC igår och hade hittat en kläninng till avslutningen,
så hon skulle komma och hämta pengar efter skolan, det fanns visst
bara en klänning kvar.

Fast avslutningen känns avlägsen med detta skitväder.


Kommentarer
Postat av: Bea

Hella: Du lär väl ramla in hit tids nog...Jag har försökt lämna meddelande i din blogg men jag ser inte verifikations tecknen så jag kan tyvärr inget skriva!!!!

2008-04-08 @ 22:19:23
Postat av: Hella

Hej Hej
Jasså, är det strul igen med att lämna kommentar hos mig. Vet inte hur jag ska lösa det men tar bort verifikationen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback