Tomt

Jag jobbar hela helgen och Mira och Signe är hemma hos Herr M.
Han kom och hämtade dom i morse och gissa hur tomt det var när
jag kom hem idag och inga yrväder kom springande och visade vem
som kan vara gladast!

I veckan har vi haft kanon väder. Våren är på gång och det känns
underbart skönt.
image48
En skön skogspromenad där Signe fullkomligt flyger fram över stock och sten.
image49
Men efter en sån långpromenad måste man i badet, men det är inte lika uppskattat.

Förra helgen hade vi ju stor främmande. Syster med man och son. Dotter M spelade
ju handboll så hon sov på ett dagis utanför stan. Det blev sena kvällar och tidiga
mornar, saken blev ju inte bättre av att man ställde om klockan och vi fick sova ännu
kortare.
image50
M in action.

image51
Söndag innan maten slocknade Julia. Stackars liten.
image52
Lasagne...mums!

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Gilmore Girls.
Såg ett avsnitt av Greys anatomy tidigare ikväll...åh de är så bra.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Elin

Haller med om att Grays Anatomy ar sa bra! :) Vad gott med lasagne! :)

2007-04-01 @ 01:08:46
Postat av: Bea

Ja den är så mysig den serien och speciellt en viss dr mc Dreamy...mums! *S*

2007-04-01 @ 17:19:19
Postat av: Sue

Åhå Här ett tag var jag nästan rädd att du glömt bort bloggen! Men nu ser jag ju att du uppat :-) Jäklars det är inte det lättaste att få med M in action så där. Du börjar nog bli haj med kameran.

2007-04-01 @ 20:56:14
Postat av: Bea

Nej då inte glömmer jag min blogg, bara haft lite fullt upp. Ibland så kan an få till nån riktigt bra bild...typ en på 200!

2007-04-01 @ 23:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback