Hur man gör en sur pojke glad

Jonas var lite sur härom kvällen för han hade matteläxa och hade skjutit upp det till sista
minuten. Jag gick och hämtade min kamera men då blev han ännu surare för jag fick
minsann inte fota honom.
Men jag ska inte fota dig svarade jag
Vem ska du ta kort på?
Den där söta grejen i din mattebok
image31
När jag visade fotot hade han lite svårt att hålla sig för skratt.
image32
Där kom ett litet leende.
image33
Titta där ett ordentligt skratt och sen så gick mattten som en dans.
image34

Kommentarer
Postat av: Sue

Han är ju superstolt över sin matematikbok det ser ju vem som helst. Jag kommer ihåg vilket snille han är just i matte oxå, så om han sparar till sista stund är det väl inte hela världen. Det har han ju klart i ett nafs! :-)

2007-03-12 @ 13:19:52
Postat av: Bea

Ja om han skulle använda sin lilla snille hjärna men det orkar han inte och han orkar inte lyssna på mig när jag ska förklara heller. Jag har sagt att jag måste prata med hans fröken och tala om att han och jag har STORA samarbetsproblem!!

Postat av: Sue

Genier brukar ha det! Jag vet :-)

2007-03-12 @ 17:28:12
Postat av: Anonym

Hej Bea samma problem med läxorna i nyborg.Du kan ju snart öppna djuraffär.Vika fina bider det blir med kameran.Mvh Lena

2007-03-13 @ 00:09:06
Postat av: Bea

Men trevligt att Du har hittat hit Lena.
Ja alla dessa djur.
Mm gillar min nya kamera *S*

2007-03-13 @ 19:55:51
URL: http://bea1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback