Dagarna går

Ska inte ge upp så fort, måste ju ge den är bloggen en sista chans. Såg nu att dom har genomfört en massa nytt så kanske även denna sida blir bättre och inte segar så mycket. Är det någor jag kan gå upp i taket för så är det när jag är ute och surfar och sidorna bara tuggar...blir jag galen eller?? Har man riktig bredbandsuppkoppling så ska det gå snabbt! Hmmm nu låter jag lite lätt irriterad...fattar inte det....jag skulle ju gå in med nya förhoppningar och ljusa tankar.

26278-19
Jag har stickat Mira en ny tröja med mönster.
26278-1826278-17
Lite nya foton från min nya kamera...åh vad jag gillar den. Jag är
så nöjd.
En liten snabb uppdatering.
Nu ska jag och J träna Mira med ringklockan.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Sue

Och hur går det till: att träna Mira med ringklockan...

2007-03-07 @ 20:59:17
Postat av: Bea

Sue : Det går till så att Julia med kompis kommer och ringer på och om Mira är så modig att hon går fram får hon en godis av kompisen.

2007-03-08 @ 00:09:00
Postat av: jennifer

Är det julia på bilden? är hon inte blond nå mer? :D

Postat av: Bea

Ja jennifer det är Julia, hon har färgat håret mörkt men enligt mig så passar hon bättre i sin naturliga hårfärg. Usch jag låter som min mamma!

2007-03-11 @ 13:51:21
URL: http://bea1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback