Ved

Måndag och tisdag har vi varit ute i Söråker och kapat
och travat ved.
Dom har två katter, en innekatt och en stallkatt och båda
har dom fått varsin kattunge, den ena måste vara runt 9 veckor
och det var nog bland det sötaste jag har sett.
Tänkte genast på min granne H, nog för att hon redan
har två me den här lilla sötnosen kan man bara inte låta bli.
En riktig liten vilde, det bara blixtrade bus om kissen.
image88
image89
image90
image91
Lille J håller förståss på att försöka övertala farmor att behålla den lilla för
hans räkning. Fortsättning följer....

Nu ut i regnet med kineserna som man får slita ut när dom ser att det regnar....
sen sängen...jobb imorgon....
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sue

*skrattar gott* De två ser ut att passa utmärkt ihop. Hoppas han lyckas med övertalningen.

2007-06-15 @ 14:22:18
Postat av: Bea

Ja jag håller oxå tummarna på att han ska få sin vilja igenom.

2007-06-15 @ 17:04:24
Postat av: Anonym

Hon kan väl knappast säga nej när hon ser den där bilden.J lyser ju som en sol kram Lena

2007-06-16 @ 17:11:50
Postat av: Bea

Ja du Lena hon har massor av bortförklaringar och lika många bra svar har J. Som tex när dom åker bort, ja men tyckte han det finns ju redan två andra som grannarna matar en till spelar ingen roll!

2007-06-16 @ 23:08:04
Postat av: Hella

Jisses vilken söting. Man smalt som smör i solsken. Gubben min höll med, men vi har ju två tussar redan. Hoppas J får sin vilja igenom. Hur ska man motstå en sådan gul liten söting.....
/ Hella

Postat av: Sue

Nu är det ett tag sedan! Jag som började få vissa förhoppningar om att få läsa lite nytt här då och då.

2007-08-26 @ 10:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback