Äntligen!!!!

så känner mig en aning lugnare idag...men känner ändå en viss irritation pga av dom där bilderna.
Halkade in på en bra sida härom dagen med kryddor, jag har letat efter en speciell krydda som min granne hade på popcorn och det var så otroligt gott men med min vanliga tur så fanns ju inte den kryddan kvar men så ramla de jag då in på den här sidan
http://www.brattberg.com/index.php

 där jag hittade en popcorn krydda, var ju tvungen att beställa ifall det är något liknande. beställde lite annat smått och gott oxå så nu går jag här och väntar på mitt lilla krydd paket.

Undra om jag ska försöka prova lägga in dom där klockorna igen...vågar jag???

26278-1126278-10



Hallå...kolla det gick ju *GLAD*

26278-9

Min lilla snygging som jag trivs så bra med...visst är den fin???
Men jag skulle bra gärna vilja ha dom andra två oxå.
Såg på Sarahs( http://zarah.blogg.se/ )sida  en alldelens underbar väska som hon hade köpt...den vill jag bara ha!

Ska ut och jobba nätter onsdag och torsdag så jag ska gå och lägga mig mig snart, ska bli så skönt för jag känner mig väldigt trött.

Eftersom det gick så bra att lägga ut bilder så kommer ett litet foto på vår undulat Nemo.

26278-17



Kommentarer
Postat av: Sarah

´Jag visste inte Bea att du skrev så bra i din blogg... måste läsa vidare! *puss*

2006-02-15 @ 13:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback