Min dag

Usch vad det är jobbigt att kliva upp tidigt. Var så trött
när klockan ringde, visste inte vart jag var. Masade mig
in i duschen, drack 2 koppar kaffe ilade iväg till bussen.
Solen skiner, rätt så varmt så innan jag kom till jobbet
hade jag piggnat till en aning, kokar mera kaffe, läser
tidningen. Sen är det bara springa i tvättstugan & stryka,
det är vad jag har gjort hela dagen & nu är jag lika
trött som när jag åkte.

Inga barn hemma på hela veckan, tystnaden, både skön
& lite jobbig.

Tror jag ska gå några varv runt elljusspåret, vädret
ropar liksom det..inte sitta inne.

Såg att jag hade ett snorkigt besök här idag, undra
vad man skriva för att tilltala den lilla morran!
Kanske man ska skriva om nostalgiska saker
som jag inte visste att hon var gammal nog att
kännas vid *skrattar gott*.

Nej nu ska jag gå & koka lite kaffe.............

Kommentarer
Postat av: Sue

*s* Ja du morran hon ropar högt minsann, men har hon någon logg själv? Fasiken vad kaffesugen jag blev honey!

2005-09-28 @ 17:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback