hej mamma, jag tänkte bara säga att ja älskar dig. de va ett tag sen jag sa det sist

eftersom att ni lämnar mig själv i lägenheten så borde du förstå att jag leker med din iPad under tiden. det finns inte så mycket annat att göra nämligen.. jag tänkte iallafall bara säga att jag älskar dig, de va ett tag sen jag sa det sist. jag vet att jag förmodligen inte är världens bästa dotter. jag är väldigt långt ifrån perfekt men jag lär mig iallafall av mina misstag, försöker åtminstone. jag vet att de senaste året inte varit lätt för dig, inte för mig heller visserligen. men jag älskar dig, förlåt och tack, tack för allt! världens finaste mamma


Kommentarer
Postat av: Helena

Otroligt fint skrivet av dig Julia och jag hajade riktigt till när jag såg det. Funderade på om jag kommit in på din eller Beas blogg.
Du har en fin mor som alltid gjort sitt yttersta för dig och Jonas.
Kram på er!!
Mvh Hella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback