Nu får det räcka

Satt ju som sagt i soffan hela gårdagen. Klev upp för att laga mat till mig och Jonas. Vässade min kniv för att jag skulle skära kött. När jag skulle diska så hade jag ju glömt bort kniven och råkar komma åt eggen på nåt konstigt sätt medans jag diskar en tallrik och ojoj som jag blödde. Virade in fingret i en tjock Ikea servett och satt mig. Gick och letade plåster och servetten var helt nerblodad när jag satt mig igen. Nu kom yrseln över mig och jag sa åt Jonas att jag håller på att svimma, han bara skrattar. Ställer mig upp för att fortsätta diska men får sätta mig på golvet och slutligen lägga mig ner. Nå jag svimmade inte och kunde fortsätta diska innan jag fick återvända till soffan. Under kvällen blir jag bara sämre och febern stiger till 39.3! Slutade med att jag fick sjukskriva mig idag fast jag inte skulle men tänker inte gå och jobba med så hög feber.
Har fortsatt med soffläget idag tills Jonas körde ut mig kl tre för då var det hockey.
När jag gjorde mat så var jag väldigt försiktigt med min vassa kniv och tänkte mig för hela tiden men på nåt sätt tappade jag fokus och skar mig igen !!! Helt otroligt så här klumpig brukar jag inte vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback