Kalmar Camping Rafshagsudden 2012

Jonas ville hit och handla i shoppen, så vi åkte till guldfågeln arena och han handlar Kalmar saker för 1200:-.
KOm på att vi aldrig varit till Ölands djurpark och när vi läste att hundar var välkomna så åkte vi över dit onsdag den 15:e.
Hundar som kunde uppföra sig var välkommen men det vet jag inte om fröken gjorde, tills vi kom till tigrarna, då blev hon galen och skällde som en toka.
Lejonmamman spännde ögonen i Soya och tog en av sina små i nackskinnet och bar iväg den, tur dom var bakom glas. Här en liten matvila.
En mycket fin djurpark men jag gillade inte stället där tigrarna var, det såg ut som att dom skulle kunna komma ut vilken sekund som helst, jag var så rädd så jag har visst inte ens tagit ett foto av dom.
Det gjorde jag däremot på mitt favvodjur, hade velat ta med mig en hem.
Soya fick bekanta sig med en apa.
Man blir fruktansvärt trött efter en dag i djurparken.
Torsdag den 16:e åker vi till Västerås mälarcamping, vår favorit camping, så fin och fräsch, stannar en natt innan vi hakar på husvagnen och tackar för en underbar semester 2012. Nu bär det av hemåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback