Grattis Julia

Igår fyllde Julia 12 år, massor av grattis min älskade lilla godis gumma! ♥♥♥
Det var oxå skolavslutning, så nu har barnen sommarlov.

Jag var till tandläkaren igår, hade tid kl 11.40 och stressade mig igenom
kaffe och tårta på skolan för att hinna med. När vi just kommit hem så
ringer dom från tandläkaren och säger att dom måste ändra tid, nej men det går
inte svarar jag för jag har sån tandvärk så jag får komma en timme senare.
Lille J följer med mig och Födelsedagsbarnet stannar hemma.
Nu visar det sig att jag måste rotfylla eller dra min tand men eftersom den
sitter till så att det skulle synas måste jag rotfylla den...3600:-!!!!
Jag var hos tandläkaren i 2 timmar, stackar J som fick sitta där och vänta
men han var så duktig och tålmodig.
2 timmar och han är långtifrån klar för han hittade inte den sista kanalen.
Penicillin kur i 10 dar åkte jag oxå på. Så jag känner inte så stor skillnad
än för det dunkar lika mycket idag som igår.

Ska snart åka ut till stugan och mysa, stannar där till imorgon...så skönt.

Inga foton idag måste gå och raka Mira, började på fm men batteriet dog
så just nu har jag en halvrakad kines *S*.


Kommentarer
Postat av: sue

stackare! vet ju hur en rotfyllning känns och värst känns det ekonomiskt :-( Håller på att rotfylla en jag med just nu! Men lugn det tar tid först ska ju alla nerver dödas tror jag [kan ta månader] så du hinner spara menar jag!

2007-06-10 @ 19:23:05
Postat av: Anonym

Gratta Julia från oss i Nyborg.Visst är det surt när man måste betala nästan en halv månadslön till tandläkarn ;men du får trösta dig med att värken går över och det är värt en hel del kram från moster Lena

2007-06-10 @ 19:56:06
Postat av: Sue

Kom på att jag aldrig skrev gratta Julia!

2007-06-10 @ 21:07:42
Postat av: Bea

Sue:Enligt min tandläkare så dödar alla nerver på en gång. Man gör det på 4 ggr men man kunde ha en månad mellan. Jag ska gratta henne.
Lena:Ja det ska jag göra. Helgen har varit jobbig, kan knappt äta för varet i gommen, det minsta lilla jag kommer åt där uppe så vill värkar det i timmar. Tanden är nog inte det största problemet nu. Men men det ger väl snart med sig *S*

2007-06-10 @ 23:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback