*SUCKAR*

Tänk så märkligt....så fort jag tänker sätta mig här vid min lilla blogg och uppa lite så blir det aldrig som jag tänkt mig. Tänkte lägga in lite foton men nu händer samma sak som sist...det går ej att bifoga bilder....jag blir fruktansvärt irriterad, var inte på något vidare humör innan jag satt mig här och inte sjutton blev det bättre nu.....

Har kollat lite melodifestival....och Andreas Johnson tyckte jag var rätt bra.
Magnus Bäcklund tyckte jag också var rätt okej men jag tror inte jag var på rätt humör för melodifestival som sagt så är inte mitt humör på topp nej långt ifrån................................................................


              

Nej dom där bilderna blev inte alls som jag tänkt.....
Där syns ju inte mina små älskade barn......det får bli så tills vidare....


Kommentarer
Postat av: sue

Men godis gumman hur e det fatt? Stryker dej medhårs.......känns det kanske lite bättre med aggretionerna nu?

2006-02-19 @ 18:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback