Borrby strands camping 2012

Vilken skillnad på campingar, den här ligger oxå nära havet. Fina fräscha toaletter och duschar, tyvärr längre i från mamma och pappa.
Har varit på lite vildsvinssafarin, sett några vildsvin, hjortar och rådjur, massor av kaniner.
Har varit i Ystad, köpt kryddor i borgeby, käkat gott hos mamma och pappa.
Mamma stängde butiken tidigare på torsdagen den 9:e å så drog vi iväg till Danmark och Fields för där har vi aldrig varit förut, har alltid blivit att vi åkte till Köpenhamn. Åt en jättegod mexiko buffe, sen  tyckte pappa att vi skulle testa glassen med guf, blev till att fuska lite igen, gott men äckligt sött för en som inte ätit socker sen januari.
Åkte strandvägen till en pizzeria som dom pratat om i flera år, dom godaste pizzorna dom ätit, dessa pizzor var ju meningen med hela resan, men vi hade ju nu ätit som små svin alla utom Jonas som var såå sugen på att smaka pizzan.
 
Jag tänkte att nu är dom här pizzorna så omtalade av alla som ätit dom så nu kkommer man bara bli besviken.
Jonas tog en hel själv, vi som redan ätit så det stog ut genom öronen på oss, vi delade på en salami pizzza. Dessa tog vi med oss ner till stranden och ojojoj så goda dom var, tror aldrig mer jag kommer kunna äta en vanlig pizza, ångrade att jag ätitnså mycket att jag inte orkade en hel!
Jonas tycket oxå dom var super!
Mamma hade precis fått hem en hundsäng som hon beställt så en dag när vi kom dit så hade hon bäddat den till Soya och dom gick och väntade i spänd förväntan på vad hon skulle tycka.
Så skönt tyckte Soya, en sån skulle man ha men det tyckte inte jag för den kostade över 3000 kr!
Måndagen den 13:e augusti åkte vi mot Skanör och Falsterbo
I abbekås så var det flera fält med honungsört, det var så otroligt vackert och doftade ljuvligt.
Kunde tro man var i Frankrike.
Mamma fotar
Åt gott i Falsterbo
Jag skulle fota jordens vidrigaste spindel men han gjorde sig inte så bra på foto
Inte lätt att få ett normalt foto på dom där två.
Tisdag den 14:e augusti lämnar vi Österlen och åker till Kalmar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj oj vad kul att titta på denna blogg. Har varit in lite då o då men det har bara varit jobbarhelgen.Hade Kram Moster Lena

Svar: Jag har skickat en massa inlägg från telefon Lena men det har inte funkat tråkigt nog. Kram
Bea

2012-08-28 @ 15:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback