Kjell & Jonas

har åkt på semester.
Jag frågade Jonas om han skulle ta med Kjell när han åkte till mommen och moffen.
- Nä , svarade han
- Åh dom kommer han väl rymma igen
- Men mamma det är så jobbigt när ni håller på.
- *fnys* Men ta med han då. Tänk hur jobbigt det är för mig då!
Så Kjell fick följa med. Han fick åka uppe i takboxen den stackaren, det tror
jag faktiskt inte han tyckte om.
Jag har fått lite foton skickat till min mobil som jag får lägga ut sen för nu hinner jag
inte.
Igår när jag satt på jobbet så skickade jag sms från Saga till Jonas.
Hon skrev och undrade var Jonas var och att Kjell retade henne.
Jag är i Sthlm och Kjell är ju med mig fick hon till svar.
Min arbetskompis tycker lite synd om Jonas och sa att jag kommer se till
att pojken får psykiska problem (SKÄMT).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback