Nattjobb med stickning och ljudbok

Har två vaken nätter framför mig, eller 1 och en halv kanske jag ska skriva, mer än halv natten har
ju gått. Har lyssnat klart på Katarina Wennstams Smuts som jag för övrigt inte tycker var nån höjdare.
Dödergök som jag lyssnade på innan som hon oxå skrivit var mycket bättre. Har just börjat höra
på Stieg Larsson, män som hatar kvinnor samtidigt som jag stickar. Tror jag ska titta på lite Bones
snart.
Pratade med söt
Sarah ikväll och tur var ju det för jag tänkte laga hennes goda recept till middag
imorgon innan jag åker och jobbar, så förutseende som jag är så handlade jag klart idag, keso och
creme fraiche som jag kom ihåg att det var i. Enligt Sarah skulle det vara kesella och grädde....fattar
inte vart jag fick mitt recept ifrån??? hade nog inte blivit så gott.....får skicka M och handla imorgon.
Iallafall så har vi nu äntligen bokat ett datum när dom ska komma hit....längtar...ska bli så kul att få
träffas och umgås. Inte alls så länge kvar!!
Allt från mig mitt i natten.........♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag springer in hit till som tätt för att se om hon kanske lagt ut något alster.... men inget än så länge

Vill ju se vad du scrappar ihop

/Hella

Postat av: Sarah

Hur blev maten sötis???

2009-02-22 @ 02:46:26
URL: http://www.zarahzarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback