Spindeln börjar gilla hårbollen

Vad jag har skratta åt Signe dessa dagar sen den lilla "läskiga" hårbollen gjort
sig hemmastadd här. Det är bara Signe som tycker hon är läskig, vi andra tycker
hon är helt underbar. Men det har börjat ge med sig mer och mer. Nu efter att jag varit
ut med dom så busade dom som bara den i vardagsrummet, hade dragkamp
om min vante. Den lilla hoppar och studsar, skäller och morrar och tycker att Signe
är konstig som är så trög och inte fattar att hon vill busa. Signe slår den lilla med tassen,
på huvudet, nosen och kroppen. Sitter vid den bärbara så det blir inga foton just nu.
Nu har dom slocknat båda två efter att den lilla väckt upp mig som ju faktiskt ska iväg
och jobba vaken natt.
Ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Hej. Tack för senast, mycket trevligt. Mådde som jag förtjänade dagen efter. Jag har sett serien så du kan få tillbaka skivan. Jag såg den under lördagsförmiddagen men då var jag inte så pigg.

/Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback