Umeå resa

Eftersom jag har hamnat efter i min blogg beronde på massor
av saker så får jag väl börja uppdatera så smått.

I oktober åkte vi upp till Umeå för att hämta Herr M´s son från skolan.
Det skulle bli höstlov och det skulle han tillbringa hemma i några dagar.
image122
Det här är tjejhuset.
image123
Och killarnas tillhåll. Husen var jättefina och såg väldigt mysiga ut.
image124
En bild från A´s rum där han sitter och surfar.
image125
Ett foto på A själv som fyllde 17 år i början av januari.  Grattis!!
image126
Så bär det hemåt igen.

Kommentarer
Postat av: Sue

Kul att du uppat, väntade mig ännu mer :-) Men det kommer väl......Kanske!! Vilken mysig skola, var ligger den?

2008-01-27 @ 12:34:29
Postat av: Bea

Sue: Den ligger i Umeå men det är ingen skola, det är student boende. Har haft data problem!

2008-01-27 @ 12:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback