Eskilstuna

På onsdagen kom vi fram till vårt mål Eskilstuna, regnet fullkomligt
öste ner men efter ett ca 1 timme sprack det upp och solen tittade fram.
Campingen var otrolig, dom allmänna utrymmena var välstädade och
jättefina, man kunde tro att man var på ett hotell när man kom in dit.
Närheten till zoo & affärer var oxå ett stort +.

PÅ väg till zoo, blåsigt men inget regn!

En vitkindad gibbon, så roliga att titta på. Man blir verkligen fascinerad av
se på dessa djur...så coola.

Jag fick rida elefant! *S*

En utklädd Jonas

..och Julia

Jonas spänner sig

Vilket majestätiskt djur, vi hörde honom vråla, väldigt mäktigt.


Flamingo, dom här tyckte jag var läckra, dom såg inte riktiga ut, vilka
konstiga fåglar alltså men super fräcka.

Den här ville man ju bara stoppa i väskan och ta med sig hem. Tyvärr kom
den aldrig så nära så att jag fick en chans *S*.


Var på parken zoo i 2 dagar, sista dagen åt vi super god taco buffe där inne,
gott men dyrt.
Åkte från Eskilstuna på fredag och stannade till på deras äventyrsbad mitt
i centrum, vilken besvikelse. Lät bättre än det var.

Kommentarer
Postat av: Sue

Ler* Konstigt att se det är som om jag tagit bilderna själv....jag fotade oxå allt det som du fotat, och ni står nästan på samma plats som vi :-)

2008-09-01 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback