Tillbaka

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera. Det har varit lite dåligt med
tid, ork .....jag har inte alls haft någon lust. Men nu ska jag verkligen skärpa
mig (hur många ggr har jag skrivit det...typ 1000).

Sommaren har gått alltför fort som vanligt. Vi har varit i stugan väldigt mycket,
2 veckor på underbara Österlen. Jag har mutat mina barn med ett hus med swimmingpool
om dom skulle flytta med mig dit.....dom ville inte!!!!
Undrade i mitt stilla sinne om man kan byta ut dom mot några mer samarbesvilliga
kids?!?!?
image92

Kommentarer
Postat av: Hella

Jag kan flytta med om du bygger en pool!!!

Postat av: Sue

Äntligen har du uppat! Jag har sprungit hit in dagligdags alltid lika besviken på att det står ved överst :-)Men som de säger i reklamen PLÖTSLIGT HÄNDER DET! Och du mig skulle du få dit utan pool :-)

2007-09-04 @ 23:38:35
Postat av: Bea

Hella: Skönt att veta att du skulle följa med mig...vem ska jag annars liköra med??
Sue:Ja plötsligt något annat än veden. Pelargon foton kommer snart. En till som följer med...får köpa ett rejält hus, jag ska ju öppna B&B så ni ryms nog alla som vill!

2007-09-06 @ 13:03:37
URL: http://bea1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback