Kineserna har fått ett hus

Här har vi haft varmt och skönt, jag har fått mig ett grönsaksland i stugan
så jag har planterat för fullt. Svårt att få dom där små fröna dit man vill.
Sen skulle  allt täckas med fiberduk men vilka tror att duken är en filt åt dom???
image75
Mitt i landet, ibland kan man bli en aning förtvivlad av deras påhitt!
Titta så skönt dom har det där i solen.
image76
Min lilla rymmerska som gärna springer iväg när ingen ser. Fåglar är ju så roliga att
jaga. Annat är det med Mira som gärna vill vara vid matte så att hon kan ha mig under
uppsikt.
Herr M har ju tänkt bygga dom en hundkoja men så hade vi sån tur att hans mamma
hade en som inte var till någon användning och vilka fick den då?
image77
Två fällar och ett avgnaget märgben fick dom oxå och dom var överlyckliga.
Där låg dom och mös, somnade till och med i deras nya lilla hus.

Kommentarer
Postat av: Sue

Dom är ju hur cool som helst dessa hundar, vill ha en!

2007-06-02 @ 23:02:47
Postat av: Bea

Vid rätt tillfälle så är dom väldigt billiga, nästan gratis *S*

2007-06-03 @ 10:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback