Vår helg

Det har bara varit jag och Julia hemma i helgen. Jonas har varit hos farmor hela sportlovet.
Jag har inte kunnat göra någon uppdatering för det har sett ut så här på min dataskärm
istort sett hela helgen.

image35
Vi var till Hella i fredags och klippte oss och då fick Julia sitta vid Hellas bärbara och
spela sims. Hon hade en massa kläder och annat smått och gott som hon hade hämtat
via nätet och lagt in i spelet. Det ville ju givetvis även Julia ha så hela gårdagen höll vi på att
jäklas med detta och vi har inte fått till det än, endast vissa saker hon har fått in i
spelet. men det verkar vara roligt ändå!

image36
Min datatoka framför datorn.

Det blev melodifestivalen igår och Julia tyckte att Marie Lindberg skulle vinna, själv så
klappade mitt hjärta för Andreas. Sarah Dawn Finer var oxå väldigt bra, hon har en otroligt
bra sångröst. Genom telefon kontakt med Jonas så är hans favorit Sonja Aldén.
Efter festivalen blir det sims för Julia och jag sitter i soffan och softar.
Sen kryper vi ner i sängen och tittar på ett avsnitt av Gilmore Girls.
Idag har jag kört bort henne från datorn och in i hennes rum för städning. Hon läste
hur mycket ett barn i hennes ålder får i genomsnitt i månads peng och började tjata på
att hon oxå vill ha det, sen läste hon vidare (högt) hur mycket dom barnen hjälper till hema,
det blev nog en miss från hennes sida. SÅ nu har vi gjort en deal, hon skärper sig
och börjar hjälpa till så ska hon oxå få månadspeng som genomsnittbarnen!

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Sue

:-) Så det körs sims hela dagarna hos er oxå? Bra smak du har förresten (vad gäller musik)Men Jonas har ju den bästa!

2007-03-11 @ 14:50:02
Postat av: Bea

Ja nu börjar jag så smått lessna på detta sims *S*
Ja men den låten var oxå kanon.
Tyckte alla utom Tommy och Anna var rätt bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback