Signe

image26
Kommer inte Trassel ut och leker får man väl roa sig själv då!

image27
Jag fattar inte varför dom bli så sur på mig när jag krafsar på den här sköna kudden, jag måste
väl få lägga mig skönt. En massa surr om att mormor skulle bli galen om hon såg mig, jag
vet inte ens vem den där mormor. Dom har visst fått kudden i julklapp av henne!image28
Mmm mysigt att gosa med mammsen. men ibland blir hon
så jobbig...bara en massa blöta pussar!image30
Är det inte den ena så är det andra som kan gosa....jag blir så trött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fanny sitter bredvid mig. Nu vill även hon färga håret!

2007-03-12 @ 17:29:22
Postat av: Bea

Naturligt är ju finast när man är liten tycker jag *S*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback