Kvällsmys

Idag har vi varit och kollat på Jonas innebandy träning. Fotografen (jag) tog massor av foton
som ska läggas in på killarnas hemsida när jag fått klartecken från föräldrarna att det är ok.
Men min egen lilleman kan jag ju visa upp.
image42

Till helgen ska sis dotter komma till Sundsvall och spela handboll. Jättekul och vi håller tummarna
för att också resten av familjen kommer med. Kul att få umgås en helg. Annars får vi åka och heja
på M utan dom.


Signe som myser gott med mig i filten.
image43

Hon sover så skönt!
image44

Man kan sova på många olika sätt.
image45


Tror jag ska baka bullar imorgon.
Julia hoppas att vinsten innehåller ett par svarta cheap monday jeans!
Ska och inhandla ett par svarta jeans åt Julia imorgon, jag tvivlar starkt
på att vinsten innehåller det *S*.
Hon ska även färga håret (men hennes målsman är emot det).
Julia ska på disco på fredag och jag ska vara där och vakta fast
hon har förbjudit mig, jag får bara komma dit en timme och hjälpa
till att ställa allt iordning sen MÅSTE jag gå hem!

Snart dags för fjäderholmen.
God natt

Kommentarer
Postat av: Sue

Vad tuff han ser ut i innebandymunderingen! Roligt med foton. H: Från mej som undrar vad fjäderholmen är och nej det är inte cheap monday jeans :-)

2007-03-20 @ 16:31:17
Postat av: Bea

Men jösses...fjäderholmen=kudden

2007-03-20 @ 17:26:49
Postat av: Anonym

:-) Hade nästan mina misstankar! Men vågade inte gissa [man vet ju hur du är] Tufft!

2007-03-20 @ 18:53:03
Postat av: Anonym

Ser ut som ett riktigt hockeyproffs. Mvh Lena

2007-03-21 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback