Enlunda

Helgen har varit här med ett strålande väder. Riktig sommarvärme. Så underbart.
"Sis" undrade om jag och lilleman J skulle följa med dom ut till Enlunda och grilla
men jag tackade nej för J var ute och lekte med kompisar och jag trodde att han
hellre ville det. Men döm min förvåning när han kom in och jag talade om vad jag
tackat nej till, han blev riktigt besviken och sprang till fönstret för att titta om dom
hunnit åka och det hade dom ju. Men som ur var så skulle dom dit även på lördag
så då fick jag och J ocg kineserna följa med ut till deras "paradis".
image80
image81
J får hjälpa av Signe att fylla vatten kannan. J har tagit årets första dopp!
image82
En rofylld stund med lite fiske.
Tack "sis" för en ljuvlig dag, det behövde jag!


Kommentarer
Postat av: Sue

Ljuvligt och spegelblankt :-) Är det Signe eller Mira?

2007-06-06 @ 11:44:00
Postat av: Bea

Det är så mysigt där ute. Jag har ju till och
med skrivit att det är Signe...*S*

2007-06-06 @ 11:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback