Uppdatering




Det var ju en hel evighet sen jag skrev sist, måste verkligen skärpa mig nu. Tycker ju faktiskt att det är rättkul att sitta och skriva ner några rader när man är på det humöret. Men med en liten Julia i huset är det sannerligen i lätt att komma fram till datorn när hon är hemma. Jag har visst fått en liten "tonåring" påhalsen fast hon bara blir 11 år men hon har kommit in i en tidig pubertet och är så sabla jobbig. Hon orkar ingenting eller för att använda hennes egna ord och dom här få orden verkar vara dom enda hon kan nuförtiden: Orka, bryr mig, Och,suger, äger. Jag förstår inte riktigt var dessa hemska ord kommer ifrån, det låter fruktansvärt fult. Sen är det msn som gäller för hela slanten samtidigt som hon sitter och pratar i telefon. Sin lillebror är nog det värsta hon vet just nu, hon fräser och morrar som en annan katta åt oss alla men mest åt honom för det är ju sååå roligt att reta henne. Köpte henne en en web kamera så nu blir det ju ännu mindre tid för mig vid datorn. Men när hon är hos pappa så kan vi ju prata genom msn och jag ska ha kameran igång så att hon ka se mig. Ja hon är verkligen en liten pest just nu men jag försöker tänka att det är mycket som händer i hennes kropp så jag försöker ha liiite överseende men visst känns det som att det enda jag gör är att tjata och tjata.... Plocka ihop i ditt rum...har du gjort läxorna...plocka upp kläderna från golvet....det du drar fram ska bort igen...men det verkar som att jag pratar till en vägg ibland. Ja ja jag försöker göra mitt bästa, kan inte göra så mycket mer. Men det blir jobbigt ibland med dessa två små bråkstakar för det är det enda dom gör, tjafsar och diskuterar om det minsta lilla så jag håller på att bli totalt galen, blir så trött i huvudet ibland. Fyllde ju dessutom 35 i veckan och aldrig har jag väl trott att jag skulle få någon ålderskris men attans vad hemskt. 35...hur gammalt låter inte det...34 var helt okej men nu vill jag faktiskt börja gå neråt istället. SÅ vad finns det mer att skriva om mig och mitt....jag har blivit helt såld på ett tv spel...gran turismo 4..ett bil spel...det är så roligt att sitta och tävla mot en massa andra bilar, vinna nya bilar och pengar, köra skojiga banor, har en ratt till spelat oxå och då blir det ju bara ännu skojigare så mycket tid går åt till det spelet oxå nu när jag tänker efter. Skönt att julen är över, hade ingen jul känsla alls i år men barnen blev glada för sina julklappar så det känns som att jag lyckades trots min stämningen som aldrig riktigt infann sig. Nej nu får det nog räcka för idag..känns som att det här blev lite grötigt..ha ni stått ut och läst allt detta så får ni mitt beröm.
♥ ♥ ♥
KRAM


Kommentarer
Postat av: sue

Tackar för berömmet, jag läste nämligen allt!
Det är inte lätt med tonåringar, men det hjälper att tjata även om du inte tror det just nu :-)

Your back on track TOPPEN!

2006-01-21 @ 17:17:29
Postat av: sue

:-) Nä du den där kommentaren ville inte riktigt fram så jag skriver väl en ny då! Jag tackade för berömmet för jag läste ända ner. Tjata på du det är det ända som hjälper fast man inte tror det när man är mitt uppe i allt. Hur som helst verkar ändå småkorn av tjatet fastna i deras små hjärnbalkar....

2006-01-21 @ 17:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback