Huvudvärk

Usch...idag vaknade jag med huvudvärk och det har inte gett med sig under hela dagen......jobbigt till tusen. Den sitter fortfarande i så nu känns det väldigt skönt att gå och lägga sig, tänkte bara skriva några rader först.

Har kollat på lite hundraser med Julia idag....vet inte riktigt hur jag ska göra....skaffa hund eller ej....så svårt....svårt att välja ras....men vi kollar så smått så får vi se vad det blir så småningom. Det gäller att tänka sig för...väga för och nackdelar....det ska vara en liten hund som inte är alltför långhårig och som är lättlärd.

Nej nu drar klockan iväg och jag ska krypa ner i sängen nu.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: sue

Varför har du plockat bort din fina bild? :-)

2006-03-01 @ 21:44:24
Postat av: Sue

Din morsa har ju likadana, men det vet du väl!

2006-03-10 @ 11:22:01
Postat av: Hella

Var har du tagit vägen? Varken här eller på spacet är hon

Postat av: Anonym

Människa I miss you!

2006-04-19 @ 18:00:56
Postat av: Kamomill

Prova kamomill te nästa gång. Fungerar ofta bra för mig vid huvudvärk och är inte giftigt för levern som Alvedon, och irriterar inte magen.

2006-08-12 @ 16:00:33
URL: http://www.nyfikenvital.org/?q=node/143

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback