Även jag...

Nu måste ju jag oxå testa på det här med blogg.
Mitt första inlägg...jag har ingen som helst aning
om hur det funkar men smart som jag är *S* som
lär jag väl snart komma på det. har min stjärna
Sue klarat detta borde väl även jag kunna klura ut
det hela...hon är ju nu väldigt lättroad om hon får hålla
på att pynta & greja.

Idag har jag tagit mig en sovmorgon, så skönt, klev
upp kl 11, fikade i lugn & ro, städade, duschade &
sen tittade jag på en film..."som man bäddar" ...den var
väl inte så värst vidare bra. Nu ska jag gå ner &
hämta ett paket fraån Josefssons...spännande...
återkommer kanske under kvällen.....


Kommentarer
Postat av: sue

Å vad kul! Ja precis min tanke med det hela att få tjuvläsa i någons dagbok utan att bli ertappad. hehe Vad var det i paketet? *asg*

2005-09-27 @ 17:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback