Lördag

Har just suttit & läst Sue blogg, herregud man tycker ju riktigt synd om människan som inte har tid att läsa böckerna utan måste lyssna på dom i bilen. Själv kan jag inte riktigt inte tänka mig att lyssna till en bok, det skulle gå för sakta känns det som, vill ju vända sida så fort det bara går & hur sjutton ska det gå till när det är någon annan som läser. Väntar med spänning på en utförlig rapport av Sue.
I slutet av veckan fick jag ett telefon samtal från en kvinna som ringde från nån hälsokost tjosan & undrade om jag "åt" någon slags sån där tjosan, omega3 svarade jag då eftersom jag faktiskt har börjat äta det. Hon kunde då erbjuda mig något som hette rosenrot & gissa om jag hade svårt att hålla mig för skratt eftersom att hon som inte hinner läsa äter just rosenrot utan resultat vad jag har hört. Men nu skulle jag få den där burken för typ 1:- & frakten så självklart tackade jag ja fast jag vet hur det kommer sluta. Dom kommer inte hjälpa & jag kommer att glömma att avbeställa & få en hel sabla dos för 299:-!!!!!

Äntligen en liten uppdatering från mig.....

Kommentarer
Postat av: Sue

*asg* Nej men dom kanske hjälper på dej hehe, du kanske blir så pigg så du kommer ihåg mycket mer än bara att avbeställa. Du kanske inte ens vill avbeställa *flinar* Fasiken männska där gjorde du ett jäkla klipp, de kostar multum att köpa dom annars. JA mätt med min plånbok i varje fall. Vad är det jag byter så sällan?

2005-10-16 @ 11:35:06
Postat av: Sue

Jasså rosor *asg*

2005-10-17 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback